Tuesday, May 15, 2007

My life


Hari ini hari pertama saya membina blog sendiri, macam mak sayalah tu. Nama saya Maryam Zahraa, umur saya sembilan thn. Bersekolah di Forest Fields Primary& Nursery School di Nottingham, United Kingdom.

Saya suka sekolah di sini sebab spelling test merupakan part yg paling saya suka. I always get 10 over 10 (maknanya semua betul) that is why I love spelling.

Kawan di sini berbagai bangsa. Kawan yg paling rapat, Elif berbangsa Turki, Eeman berbangsa Arab dan Aisha berbangsa Inggeris.Ok saya sambung lagi di lain kali dgn cerita-cerita yg menarik.

2 comments:

silversarina said...

salam perkenalan,

TAHNIAH !!

kecik lagi dah mula blogging.... good for you..just imagine by the time you are 20 years old...wowww, you sure have a lot to share.....

Keep it up !!

Maryam Zahraa said...

Thanks auntie