Tuesday, May 29, 2007

Attenborough Nature Reserve


Hai, saya akan sambung menulis blog lagi, maaf kerana sudah lama tidak tulis. Saya minggu ini bercuti, tapi yang takutnya minggu depan ada ujian di sekolah.Hari Khamis minggu lepas saya dan kawan kelas pergi ke satu tempat bernama Attenborough Nature Reserve. That place was so wonderful. Bila kami berjalan untuk pergi ke satu tempat dimana ada satu rumah kecil dipanggil birdhide. Kami boleh melihat berbagai jenis burung didalam. Kami juga pergi ke lake untuk menangkap benda-benda kecil yang hidup didalamnya, dan juga kami pergi kedalam hutan tapi tak begitu besar. Didalam hutan itu ada seperti yang anda tahu pokok-pokok dan bushes. Kami juga diminta untuk membuat sculpture of insect.Baiklah sampai sini sajalah. Saya akan menulis cerita-cerita yang lebih menarik.`

2 comments:

silversarina said...

emm trip yang menarik. Auntie pun tak pernah pergi birdhide lagi.. mesti best intai-intai burung sambil menikmati alam semulajadi.. belajar rajin-rajin untuk ujian ye... good luck !!

Maryam Zahraa said...

Thanks very much untuk kata2 semangat yg auntie bagi. Lagipun saya esok ada ujian SATS.