Tuesday, November 06, 2007

Friend's Birthday Party

Hai! hari ini saya nak menceritakan pasal saya dan keluarga pergi ke satu pesta harijadi kawan saya (Maisarah dan Hud, school mate). Saya amat gembira di party tu sampai tak nak balik. Meriah betul birthday party tu. Inilah gambar-gambar yang saya sempat ambil.



Bersama dengan kawan.


Semua tengok atas(tak tahu kenapa).

Kami main 'Pass the parcel' , 'Poison box' dan 'Musical statue'. Cara nak main Pass the parcel ni kena ada muzik macam Musical statue dan Musical chair. Tapi kena pass parcel tu cepat -cepat. Bila muzik dah habis orang yang pegang parcel kena buka parcel tu. Kalau dapat benda ambil hadiah tu, tapi kalau dapat kertas yang tertulis 'F' anda kena buat action yang anda perlu pilih dari pada satu bucket. Orang yang memainkan muzik perlu tulis action ataupun sound yang perlu dibuat. Contoh action adalah real life cow, greedy person eating dan etc.

Poison box pun sama cuma kena pilih action dan kalau main-main buat tak ada hadiah untuk orang tu. Kalau buat betul-betul dapatlah hadiah tu.

Musical statue sama tapi tak ada kerusi dan bila muzik berhenti kena berdiri betul- betul macam A,E,I,O,U stop.

Baiklah sampai sini sajalah saya akan tulis. BYE SEE YOU SOON!

No comments: