Thursday, November 22, 2007

Memori ku


Semua hidup ada memori... Tapi ada yang manis ada yang masam dan juga yang lawak. Saya pun ada memori yang paling lawak dalam hidup adalah saya tersimbah air sirap di kawan baju sekolah. Masa itu saya darjah satu dan benda tu berlaku dah lama. Kalau dikenang-kenang boleh jadi lawak.




Masa tu saya saya bersekolah di Sekolah Tengku Budriah di Perlis. Kejadian tu berlaku di kantin sekolah. Nama budak yang saya simbah air tu namanya Shuaib. Dia dare saya untuk simbah air sirap dekat dia dan masa tu nasib baik lunch time kalau tidak habis cikgu marah saya. Saya simbah air sirap tu sampai half daripada baju dia basah dengan air sirap. Lepas tu masuk dalam kelas cikgu tanya kenapa baju basah, nasib baik dia tak cakap itu saya yang buat, kalau tidak nahas saya kena dengan cikgu. Baiklah sampai sini sajalah saya akan tulis.




No comments: