Saturday, June 02, 2007

Sheffield And Chicken Rice.


Hello saya kembali menulis tentang saya dan keluarga pergi ke Sheffield.Saya pergi ke sana untuk menziarahi kawan ayah saya. Ketika saya berada di sana saya berasa sangat seronok. Kebetulan pula hari ini sudahpun hampir ke musim summer, dan juga saya berasa sangat panas dengan berbaju dua lapis dan seluar dua lapis.
Di sana, kami di jamu nasi ayam dan bubur kacang. Kami sekeluarga berada di sana sehingga pukul tujuh petang. Sebelum kami balik ke rumah kami singgah di Morrisons. Di sana kami beli sejenis ikan yg bernama trout. Apabila kami sampai di rumah kami baked ikan trout itu di dalam oven dan diperah sedikit lemon. Rasanya sungguh enak sekali. Bila bau ikan itu harum, rasa terliur lah pula. Baiklah sampai sini sajalah saya hendak tulis, nanti saya akan sambung cerita2 yg menarik.

No comments: