Monday, June 18, 2007

My Very Best Friends


Hello! sekarang saya kembali dengan episod My Very Best Friend. My Very Best Friend ini tentang list best friend saya. Here is this list that I want to show you.


  1. Kanezah from Bangladesh.
  2. Eeman from Saudi Arabia.
  3. Elif from Turkey.
  4. Saleho from Somalia.
  5. Aisha from Britain.
  6. Olga from Congo.
  7. Reshma from Pakistan.

All of my friends are Muslims except for Olga, she's a Christian. Di sini kami melalui banyak kesedihan kerana kadangkala kami broke out(bergaduh). Tetapi ada juga solver didalam kelas. Solver itu adalah cikgu kami, Mrs.Mirza. She's very kind,strict and happy. Baiklah, sampai sini sajalah saya hendak menceritakan.

5 comments:

silversarina said...

salam,

Seronok dapat kenal sahabat pelbagai bangsa ...nasib baik ada guru penenang keadaan.

Entry pasal rumah tu ,menarik :)

mki said...

Zahraa,

Uncle dah baca blog Zahraa. Di antara ramai kawan-kawan tersebut, siapakah yang paling best? Kenapa?

Uncle tak ada ramai kawan macam Zahraa. Tentu bestkan?

Anonymous said...

Assalamualaikum,

I'm fine here. Tadi saya pergi rumah kawan saya. Namanya yah. saya pergi bersama sama mimi, Faheem, Insyirah, umi saya, ibu mimi, dan ibu Insyirah dan k wawa. Juga kak Asma dan K Asma Khalid dari Irbid.

Maaf saya tidak ada email. saya cuma ada blog.

Jumpa lagi. Bye2.

Anonymous said...

yhgtdeswzxcxvg
bhnjuygt juhy

abang faheem baru belajar, sorry.

Umairah said...

bagus mariam nanti kat sekolah teach me!!